Beste klanten,
In de zomer zijn we afwezig van 15 augustus tot en met 30 augustus. Terug open op 31 augustus. Wil je vooraf graag nog een afspraak? Boek dan tijdig je plaatsje. Kan je online geen geschikt moment meer vinden? Bel dan even naar het salon, zo kunnen we samen een oplossing zoeken.
Tot snel!
Een gedachte over “Hello world!”
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.